header

راهنما

سرعت انتقال پيام به بازار هدف

پيام های تبلیغاتی از طریقSMSرا می توان به صورت كنترل شده در سریع ترین زمان ممکن و تنها براي گروه بازار هدف که شناسايي شده اند، ارسال کرد.

دسترسي دائم به مشتریان

صاحبان تلفن‌‌‌‌‌‌‌‌‌همراه، اين وسيله را در بیشتر اوقات شبانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز و در بیشتر اماکن، همراه خود دارند. از اين رو شرکت مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند به طور دایم ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کند و در مواقع اضطراري، پيام‌‌‌‌‌‌‌‌‌هايي را به مخاطبان ارسال کند.

امكان ذخيره‌سازي پيام و ارسال آن براي ديگر افراد

در صورتي كه پيام داراي جذابيت بوده و محتواي آن افراد را به ارسال آن تشويق كند بازاريابي ويروسي محقق می شود كه مي‌تواند كارآيي تبليغات را به صورت تصاعدي افزايش داده و شركت را از مزاياي بي‌شمار آن منتفع سازد.

هزینه پایین رسانه و نرخ پاسخ مصرف کنندگان

مطالعه های و بررسی های انجام شده نشان می دهد که بازاریابی به وسیله تلفن همراه می تواند مقرون به صرفه تر از سایر رسانه ها باشد و نرخ پاسخ گیرندگان پیام کوتاه تلفن همراه می تواند حدود 20 بار بیشتر از سایر رسانه ها باشد.

بالا بودن میزان یادآوری و به خاطر سپاری پیام

چون اين پيام به طور مشخص و به وسیله شخصي ترين رسانه ارسال می شود در ذهن گیرنده پیام نقش مي بندد و از قدرت اثر گذاري بالايي برخوردار است.